Ale.lampartinterdyscyplinarna dizajnerka, której prace obejmują identyfikację marki, publikacje, opakowania i ilustracje. Humor i wizja tworzenia, miłości do nieoczekiwanych rozwiązań, indywidualne i nowatorskie podejście do tematów. Ale.lampart – zdolność do syntezy koncepcji, zabawa projektem i zrozumienie potrzeb klienta. 

 

O F E R T A: →  Systemy identyfikacji wizualnej →  Projektowanie opakowań →  Branding →  Logotypy →  Ilustracja →  Art direction and copywriting →  Projekty nieszablonowe →  Publikacje / prezentacje

Aleksandra Lampart
zadzwoń: 503-500-698
napisz: ale.lampart@gmail.com
Education:
Academy of Fine Arts / Katowice
Publikacje projektowe:
"Eat & Go 2" / Sandu Publishing, China
"Romantic Coffee Time: Coffee Shop's Graphic and Space Design" / Liaoning Science and Technology Publishing House, London
"Iconism: Modern Design of Icons and Pictograms" / Sandu Publishing, Chiny  
"Fully Visualized" / Sandu Publishing, China
"Węże, sztylety i płatki róż" / Bunkier Sztuki, Krakow
“Animal Graphics” / Sandu Publishing, China
"Wedding Graphic Design" / Art power, Hong Kong
Publikacje ilustracji:
Prime magazine, Ultrażurnal, Piana magazine, Radar, Kato magazyn, Vice, Hiro, Kontakt
Wystawy:
"Węże, sztylety i płatki róż" / Modern Gallery Art Bunkier Sztuki / Krakow
"Warszawskie słoiki" / Galeria Osir / Warsaw
"Hercklekoty.pl" / Galeria Kato / Katowice
"Katotrasformersy" / series of street painting, cooperatian with Kokoło group / Katowice
Klienci:
Adamed, Promar, Koszyki, Danone, Reserved, Ciech, Forum Gdańsk, Immofinanz, Tacit, 
Echo Investment, Gourmet Foods, Pibr, Orlen, GSK Hub, Dilmah, Targi Rzeczy Ładnych, 
PZU, Sony Centre, BOS Bank, Alkon, CostabyCofeeheaven, RWE, Praska, Wedel, KPH Rewolt,
Atrium, Samsung, Teatr Zagłębia, Teatr Ochoty, Soul label, Long for board, Spoken Words,
GSK, Rolmlecz, Teatr 6 piętro 
Konkursy:
1 miejsce - zwycięstwo w konkursie na rebranding Krajowej Izby Biegłych Rewidentów / 2018
1 miejsce - zwycięstwo w konkursie nowej identyfikacji wizualnej Teatru Zagłębie / 2019
Nominacja KTR 2017 -  kategoria typografia / projekt Koszyki
Nominacja KTR 2019 - kategoria logo / Forum Gdańsk
Employer Branding Excellence Awards / wyróżnienie Kampania online Lidl Polska - "Wbijaj na nasz staż do Lidla" / 2023
 
 Ilustracja: prowadzenie autorskiego profilu satyryczno - ilustracyjnego facebook - Jak lampart pazurem
I want to have design fun with you.