Hala Koszyki
logo/typografia/koncept
Hala Targowa „Koszyki“ – inaczej „Bazar Ludowy“ – została zbudowana w latach 1906-1908 
przy ul. Koszykowej w Warszawie na terenie ówczesnego folwarku Koszyki, był to tradycyjny bazar miejski.
Jesienią 2016 roku Hala wróciła do Warszawy jako wyjątkowy punkt towarzyski i kulinarny, 
gdzie można zjeść na miejscu w kilkunastu restauracjach i barach lub kupić produkty spożywcze do domu.
Zadanie: Zaprojektowanie logotypu dla nowego miejsca z uwzględnieniem jego historii i tradycjii.
Rozwiązanie: W oparciu o archiwalne zdjęcie z 1960 roku, zawierające dawny neon "Koszyki" został zaprojektowany
logotyp, odnoszący się do neonu. Logotyp został oparty na dwóch liniach, z jednej strony linie jako symbol struktury neonu,
z drugiej linie które nawiązują do lini zeszytowych - czyli listy zakupów.
Orginalność i wyjątkowość projektu polega na tym, że na bazie tych kilku liter z 1960 roku
został zaprojektowany cały alfabet i w związku z tym istniejący, spersonalizowany font "Koszyki".
Studio: Walk with David
Programowanie typografii: Mateusz Machalski/Anna Wieluńska

For Hala Koszyki was created a special creative line where font is the main element.
Sensational pictures show different flavors: spicy, salty, sour or sweet.
Abstract, modern and tasty photos are perfect background for Koszyki font.
Photographer – Piotr Stokłosa.